Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice
Motáňová, Markéta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice v sobě spojuje dvě základní témata: současnou hospodářskou krizi a televizní trh v České republice. Televizní trh je úzce spjatý s televizním reklamním trhem. Diplomová práce hledá odpovědi na otázky, zda a jak ovlivnila hospodářská krize objem finančních prostředků investovaných do televizní reklamy a jak se změny na televizním reklamním trhu promítly v hospodářských výsledcích jednotlivých televizních společností. Pro zhodnocení finanční situace zkoumaných televizních společností je využita finanční analýza. Vývoj objemu investic do televizní reklamy a ceny televizní reklamy je zjišťován prostřednictvím dat a informací z výzkumných agentur. Diplomová práce rovněž zkoumá důsledky pro diváka, tj. zda se hospodářská krize promítla ve změně vysílacího schématu a zda tyto změny následně ovlivnily sledovanost jednotlivých TV. Pro zjištění těchto informací je využita kvantitativní analýza televizního programu v rámci vymezeného období. Sledovanost zkoumaných televizních společností je hodnocena na základě dat výzkumných agentur (především Asociace televizních organizací). Pro komplexní zhodnocení problematiky je diplomová práce doplněna o pojednání týkající se současné hospodářské krize a charakteru televizního a s ním spjatého...
Proměny zvyklostí televizních diváků na českém mediálním trhu
Lutovská, Kristýna ; Macková, Veronika (vedoucí práce) ; Doležal, Aleš (oponent)
Cílem bakalářské práce je představit aktuální situaci na českém televizním trhu v porovnání s minulými roky. Jak se měnila sledovanost jednotlivých stanic a také preference diváků s rozšířením programové nabídky zejména o zaměřené kanály. V první části práce se čtenář seznámí se stručnou historií televize, vysvětlením pojmu médium, definicí mediálního publika a vývojem stanic na českém mediálním trhu. Poté práce představí jednotlivé metody, pomocí kterých je prováděn výzkum. Metodami jsou kvantitativní analýza dat z elektronického měření sledovanosti televize a kvalitativní analýza pomocí metody Focus groups, neboli skupinových rozhovorů. V závěrečné části jsou předloženy výsledky analýzy, které tyto metody přinesly - jak a jestli se měnily v čase divácké preference.
Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice
Motáňová, Markéta ; Jirák, Jan (vedoucí práce) ; Trampota, Tomáš (oponent)
Diplomová práce Dopad hospodářské krize na televizní trh v České republice v sobě spojuje dvě základní témata: současnou hospodářskou krizi a televizní trh v České republice. Televizní trh je úzce spjatý s televizním reklamním trhem. Diplomová práce hledá odpovědi na otázky, zda a jak ovlivnila hospodářská krize objem finančních prostředků investovaných do televizní reklamy a jak se změny na televizním reklamním trhu promítly v hospodářských výsledcích jednotlivých televizních společností. Pro zhodnocení finanční situace zkoumaných televizních společností je využita finanční analýza. Vývoj objemu investic do televizní reklamy a ceny televizní reklamy je zjišťován prostřednictvím dat a informací z výzkumných agentur. Diplomová práce rovněž zkoumá důsledky pro diváka, tj. zda se hospodářská krize promítla ve změně vysílacího schématu a zda tyto změny následně ovlivnily sledovanost jednotlivých TV. Pro zjištění těchto informací je využita kvantitativní analýza televizního programu v rámci vymezeného období. Sledovanost zkoumaných televizních společností je hodnocena na základě dat výzkumných agentur (především Asociace televizních organizací). Pro komplexní zhodnocení problematiky je diplomová práce doplněna o pojednání týkající se současné hospodářské krize a charakteru televizního a s ním spjatého...
Marketingová strategie Společnosti FTV Prima v prostředí českého televizního trhu
Malá, Kateřina ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Tato Diplomová práce se věnuje tématu marketingové strategie televize FTV Prima s.r.o. v oblasti televizního trhu. Hlavním cílem diplomové práce je vymezení marketingových činností a použití nástrojů společnosti FTV Prima, provozující celoplošné televizní vysílání televizních stanic Prima, Prima COOL, Prima Love a Prima ZOOM vedoucí k lepšímu postavení na televizním trhu. Teoretická část diplomové práce je aplikací marketingového mixu 4P do prostředí televize. Praktická část představuje deskripci vnitřního fungování FTV Prima v propojení se zmapovaným televizním trhem.
Specifika měření televizní sledovanosti metodou peoplemetrů v ČR a povědomí o něm
Chlebounová, Pavla ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Postler, Milan (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou měření sledovanosti televize v České republice jakožto nástroje pro plánování reklamních kampaní, programování televizí a podpory pro podnikové strategie televizních organizací. Práce uvádí do kontextu teoretická východiska mediálního výzkumu a shrnuje vývoj televizního trhu v České republice a historii měření sledovanosti televize -- od deníčkového výzkumu přes Mediaprojekt až po současnou metodu měření televizní sledovanosti pomocí peoplemetrů, kterou autorka podrobně představuje. Naznačena je zde i budoucnost tohoto měření v období 2013-2017 a srovnání projektu měření TV sledovanosti s obdobnými projekty ve vybraných evropských zemích. V druhé polovině práce se autorka věnuje zjišťování povědomí o projektu měření sledovanosti televize pomocí peoplemetrů, a to jak mezi laickou veřejností, tak mezi veřejností odbornou, a to pomocí online dotazníkového šetření. Na přípravu projektu výzkumu navazuje jeho realizací a vyhodnocením výsledků tohoto výzkumu. Na základě výsledků výzkumu jsou zpracována marketingová doporučení pro realizátora projektu.
Porovnání marketingových strategií televizních stanic v ČR v 90. letech.
Kosová, Zuzana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Raiter, Tomáš (oponent)
Diplomová práce porovnává marketingové strategie televizních stanic v České republice v 90. letech. Zaměřuje se na strategie segmentace, značky a positioningu. První část definuje teoretické pojmy. Praktická část popisuje vývoj televizního trhu v ČR a analyzuje a porovnává marketingové strategie jednotlivých televizních stanic. Poslední kapitola se zabývá aktuálními trendy televizního trhu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.